Friday, June 15, 2012

tabita bagus tak...


ekceli dah lama dgr pasal produk ni.kata nya produk indon.yg dah pakai kata cam ok dan best jek ek..

bila pakai produk ni kata nya kulit mulus halus maka tidak perlu lagi pakai foundation dan tepek2 segala bedak nak bagi muka nmpk licin.cam aku la tu..2 kali lapis bedak nyah aku taruk, camne muka tak nmpk gebus, ye dak... bila dia kata lps guna tabita ni lama2 dah tak yah pakai mekap..uishh, biar benar nih..haros dicoba in...

tapi tak mau terburu2, dari muka yg takde masalah yg over, pakai2 sebarang kang, dah satu keja muka jahanam gitukan..takpe, korek2 dan gali2 dulu info pasal produk ni.pastu baru pk nak on ke tak pakai produk ni..

aku bukan apa, muka aku bukan jenis bermasalah, tapi aku ada masalah jeragat yang kalau tak dikawal dari sekarang, nanti akan jd lebih teruk..rasanya kalau aku try pakai produk ni mungkin aku akan ambil krim malam je kot..yg lain2 maintain je yg aku pakai skrg..


tapi kena ingat, kdg2 kalau  produk jenis putih kan muka tapi  kontra lak dgn kaler leher, pun tak best juga..dulu rasa cam nak pakai vit e softgel tapi hati aku berat je cam nak cuba..jd dari rasa camtu, aku rasa baik takpayah la aku pakai yang tu..

tapi bila tabita ni, aku rasa cam hati aku meronta2 nak pakai..tgklah, kalau ada kwn2 yg pakai dan jual produk ni boleh buat aku rasa yakin, aku akan pakai kot...tawakkal jela..tak cuba tak tau..tapi nak beli pun kena hati2 gak ni takut dapat tabita ciplak lak kang..naya tak pasal2..






4 comments:

  1. ai tal setia kak tp meronta gak nk pki tabita...ermmm acaner ni

    ReplyDelete
  2. sebelum pakai, sila baca review. better if you cunsult to your dermatologist.


    Salam

    Tabita Skin Care

    ReplyDelete
  3. hai.ok nanti saya akan review dulu.anyway, thanks ya..

    ReplyDelete
  4. saya dah try tabita,now da masuk uk 6bln,,so far alhamdulilah nmpk perubahan ;)

    ReplyDelete